21.08.2017

Scenariusz BaekHyun - Kiedy pisze dla ciebie wiersz


   Wczorajszy dzień należał do jednych z lepszych. Spotkałaś się wtedy ze swoim przyjacielem - BaekHyunem, którego nie widziałaś od pół roku. Bardzo miło spędziliście dzień. Wieczorem chłopak obiecał, że następnego dnia również się spotkacie.
   Rano zostałaś obudzona dzwonkiem do drzwi. Był to listonosz.
- Pani ____? - spojrzał na ciebie.
- Tak. - mężczyzna wręczył ci list. - Dziękuję.
   W domu okazało się, że dostałaś coś od BaekHyuna. Otworzyłaś kopertę i zaczęłaś czytać.
"Moje szczęście jest wplecione w litery Twojego imienia, wypełnia szeptem miejsce, w którym spotykają się nasze oddechy. Kocham melodię Twojego serca, gdy miłością bije. Pragnę tego rytmu. Z każdą myślą o Tobie w sercu moim goręcej. Gdy tylko zamknę oczy na dnie mojej duszy każdego dnia mocnej płonie miłości głód. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko Ciebie, tu obok mnie..."
   Twoje serce zabiło szybciej. Ponownie usłyszałaś dzwonek do drzwi. W progu zastałaś dużą paczkę z twoim imieniem i adresem. Postawiłaś ją na kuchennym stole. Kiedy ją otworzyłaś, wyleciało z niej kilkanaście pudroworóżowych balonów, a na dnie zastałaś średniej wielkości pluszowego misia. Po chwili w drzwiach pojawił się BaekHyun.
- Podoba ci się? - zapytał z szerokim uśmiechem.
- Zaraz, jak to napisałeś? "Do pełni szczęścia brakuje mi tylko Ciebie..." - uśmiechnęłaś się, a chłopak niemal natychmiast cię pocałował. Obydwie ręce ułożył na twojej talii i podniósł cię. Twoje serce biło jak szalone i nie chciałaś kończyć tej chwili.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz