28.08.2017

HyunSeung&YoSeob HIGHLIGHT - You're so cute

Tytuł: You're so cute
Bohaterowie: Yang YoSeob, Jang HyunSeung
Pairing: HyunSeob
Gatunek: One Shot, Short, Romans, Erotyk
Zespół: HIGHLIGHT

Po dzisiejszym występie byłem wykończony. Udało mi się chyba trzy razy upaść. Niby jestem już do tego przyzwyczajony, ale nadal to zawstydzające. A fani i zespół wmawiają mi, że jestem wtedy uroczy. Muszę nad sobą trochę popracować.
W dormie bez słowa poszedłem do pokoju. Rzuciłem się na łóżko i patrzyłem zamyślony w okno, po którego drugiej stronie była już ciemna noc. 
- Jak mogę być taką niezdarą? - jęknąłem i przykryłem twarz poduszką. Wypuściłem powietrze i przekręciłem się na drugi bok. Momentalnie odskoczyłem na drugi koniec łóżka. Obok mnie leżał HyunSeung.
- Co tam mówiłeś, YoSeob? - spytał ze śmiechem. 
- N-nic... - spaliłem buraka.
- Jesteś uroczy. - powiedział i uśmiechnął się słodko. Yah, ale on mnie pociąga.
Nie odzywając się, odwróciłem się na plecy. HyunSeung przybliżył się do mnie tak, że czułem jego ciepły oddech na mojej szyi. Przełknąłem ślinę i czułem, jak przechodzą mnie ciarki.
- Czemu tak bez słowa poszedłeś? - spytał i spojrzał na mnie, robiąc smutną minę. Nie odpowiedziałem i nadal tępo patrzyłem w sufit. - YoSeob, rozmawiaj ze mną. Błagam...
Odwróciłem się tyłem do chłopaka. Było mi nieco dziwnie przebywać z nim w jednym pomieszczeniu i do tego w łóżku. Usłyszałem ciche westchnięcie starszego, a po chwili skrzypnięcie łóżka. Chłopak chciał wyjść, ale złapałem jego dłoń. Momentalnie na mnie spojrzał. 
- HyunSeungie, proszę zostań. - szepnąłem.
- Ale ciągle mnie ignorujesz. Dlaczego?! - krzyknął. 
- Bo... bo... - zająkałem się. Przełknąłem ślinę i spojrzałem mu prosto w oczy. - Bo cię kocham!
Wykrzyczałem mu to prosto w twarz. Na policzkach czułem wypieki i łzy. Nagle HyunSeung przyciągnął mnie do siebie i pocałował, gładząc jednocześnie mój policzek. Zrobiło mi się strasznie gorąco. Chłopak coraz bardziej pogłębiał pocałunek i oderwał się ode mnie, kiedy zabrakło nam powietrza. Spojrzałem na chłopaka, który tylko się uśmiechnął i mocno mnie przytulił. A ja? Ja znów się rozpłakałem.
- Nie płacz YoSeobie... - szepnął wyższy i pocałował mnie w czoło. Wytarłem łzy i ponownie spojrzałem wyższemu w oczy. - Kocham cię.
Jang ponownie mnie pocałował, ale bardziej namiętnie. Napierał na mnie i w końcu upadliśmy na łóżko. W tym samym momencie dłoń chłopaka wylądowała na moim członku. Jęknąłem mu w usta, a HyunSeung uśmiechnął się tryumfalnie. Poczułem, jak zaczyna ściągać moją bluzę, więc ja zająłem się jego koszulą. W końcu starszy począł całować moją szyję i obojczyki, zostawiając tam malinki. Moje policzki płonęły od gorąca. Całował mnie po torsie, nie pomijając sutków. Dyszałem i jęczałem, co pobudzało starszego do pracy. Kiedy znalazł się na brzuchu, zaczął zdejmować moje spodnie. Kiedy ich już na sobie nie miałem, pozbył się również swoich. Gdy już chciał zdjąć mi bokserki, pchnąłem go lekko na plecy i usiadłem na nim. Wpiłem się w jego usta i schodziłem coraz niżej, zostawiając po sobie malinki. Rękami drażniłem jego sutki, a chłopak w odpowiedzi dyszał i mruczał. W końcu zacząłem zsuwać jego bokserki. Kiedy już ich nie miał, ponownie pchnął mnie do pozycji leżącej. Złapałem delikatnie jego członek, na co odpowiedział mi przeciągłym jęknięciem. Uśmiechnąłem się zawadiacko, ale kiedy HyunSeung pozbył się moich bokserek, cicho jęknąłem i spłonąłem rumieńcem. Jang uśmiechnął się i ujął mój członek w usta. Zaczął go ssać, lizać i całować. Kiedy prawie doszedłem, chłopak przestał. Ponownie na jego twarzy zagościł uśmiech, a ja w tym czasie położyłem się na nim i zacząłem bawić się jego przyrodzeniem. Mina chłopaka wyrażała zadowolenie.
- No zrób coś w końcu... - jęknął naburmuszony po chwili. Uśmiechnąłem się, po czym cmoknąłem go w nos i ująłem główkę jego członka w usta.
- Yah, YoSeob! - połknąłem wszystko. Ponownie zostałem pchnięty i poczułem, jak chłopak wkłada palce w mój odbyt. W końcu zastąpił je swoim członkiem. Krzyknąłem, ale HyunSeung pocałował mnie namiętnie i powoli zaczął się poruszać. Było mi tak dobrze. Chłopak doszedł drugi raz i opadł obok mnie. Przysunąłem się do ciemnowłosego i powoli zacząłem w niego wchodzić. W tym samym czasie całowałem jego szyję i pieściłem jego członek.
- Przyjemnie? - zapytałem cicho. W odpowiedzi otrzymałem przeciągły jęk chłopaka. Uśmiechnąłem się i przyspieszyłem.
- HyunSeung! - doszedłem. Sięgnąłem po chusteczki i wytarłem siebie, chłopaka i pościel. Położyłem się obok HyunSeunga, a ciemnowłosy odwrócił się do mnie i spojrzał mi w oczy.
- Kocham cię YoSeobie. - powiedział i nim zdąrzyłem odpowiedzieć, pocałował mnie namiętnie. Zarzuciłem mu ręce na szyję i po chwili chłopak oderwał się ode mnie, co spotkało się z moim jękiem niezadowolenia.
- Też cię kocham. - odpowiedziałem, po czym położyłem się na jego klatce piersiowej. HyunSeung uśmiechnął się i gładził mój policzek. Przymrużyłem oczy i bardziej wtuliłem się w chłopaka.
- Dobranoc YoSeobie. - mruknął i pocałował mnie w czoło.
- Dobranoc HyunSeungie. - odpowiedziałem równie cicho i zasnęliśmy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz